lördag 19 november 2011

blä, fan och rabarbersaft

Är fortfarande j....a förbannad på Linnea och denna historien lär inte gå över på länge..jag är alldeles för långsint. Så jag kan väll räkna med en jul utan henne. Det kanske är så att tumören jag har i ryggen har kröpe uppi huvudet för med ett sådant humör jag har så är jag inte mig själv. Alltså jag önskar att jag fick bort den så fort som möjligt så det läkte innan Thailandresan och att min depperation ger med sig för det börjar bli j...a tungt just nu. Skall prata med läkaren till veckan och se om jag inte skall ta och vara hemma. Utan att någon är hemma kan jag gå och gråta, skrika, sova vad som helst utan att alla blir helt tokiga på mig. På jobbet i fredags var helt ett helvete, min hjärna bara brinner av tankar m.m.
Och jag är pigg ca 1 timme efter jag sovit sedan måste jag sova igen i ca några timmar för att sedan efter en timme lägga mig igen....helt utmattad hela tiden och med en maktlöshet hängandes över mig och jag är helt totalt humorbefriad. Men enda styrka jag har är att jävlas med Linnea för jag är så "skeeee"" på henne så fy fan....snacka ¨på pradababekopia.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också