fredag 1 mars 2019

Virkad rosa väska

Hade virkat upp rosa rutor till en babypläd, men hade liksom ingen att ge den till så jag tog och gjorde en väska istället.
  • Mönstret på rutan hittar ni HÄR och det går åt 13 st.
  • Mallen till monteringen av rutorna hittar ni längst ner på sidan HÄR
  • Handtagen finns i flera färgglada färger och jag säljer dom i min webbshop till nedsatt pris. www.camillaslivsstil.se
  • Virkad i Catona från Scheepjes och virknål nr 3, det går åt ca 4 nystan. 
  • Virkat ihop rutorna med maskor som ser ut som kedjestygn och vägledning till det hittar ni HÄR
  • Tofsen har jag gjort i Maxi BonBon från Scheepjes och jag använde mig av denna handledningen - Tassel




Några frågor så skriv i kommentaren så hjälper jag er så klart. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också