fredag 8 juni 2012

Student och krachad dator

Vid detta laget så skulle jag igenteligen haft inlagt en massa kort på min dotter Linneas studenten igår 7 juni, men mitt i allt så gick datorn sönder och allt lade av direkt. Det är strömintaget i datorn som lagt av och kablar som är lödade som helt har lossat. Så efter ett övervägande ekonomiskt så åkte vi och köpte en ny dator. Det fick bli en Acer 11.2 tum skärm, något större än den förra 10 tummaren. Den var inte mer än 3år gammal men gjort sitt och inte lönt att få reparerad. Det är surt att ut med 3000kr men vad gör man när man är så beroende av en dator.
Men nu är det gjort så benny sitter och installerar program och lägger in mina dokument som vi han att rädda innan allt sket sig. Så bilder på Linneas student kommer så fort jag fått iordning på datorn...ha det gött ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också