söndag 7 april 2013

Gästrummet

Efter att ha gjort i ordning vårt vardagsrum som har blivit stilrent och väldigt fint efter vår renovering så fick jag en väldig energi att göra i ordning vårt gästrum som har varit alldeles för mycket shabby chic innan. Men med begränsade resurser så fick det bli med de få saker jag har hemma och försöka få till det lite snyggare än innan. 
Så det blev att gräva i mina lådor och fick fram lite kuddar och askar som dekorationer och så klart den snygga lampan som står på skåpet som gjorde sig bra här inne.









Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

2 kommentarer:

  1. Jättefint! Och vilken fin tapet, gillar sängen också. Vi har en gammal järnsäng stående här, men den behöver en uppfräschning först. Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloo!!
      och tack för komplimangen! ja vi har två kortsidor med tapeten med medaljonger och så långsidorna enfärjade med en liten tunn rand på. Sängen är från IKEA som vi haft i snart 13 år men den är tidlös så den får hänga med. Fast en RIKTIG järnsäng slår ju allt tänk att få i ordning på en sånn det är drömmen. Mycket jobb men det lönar sig i slutändan...hmmmm nu får du mycket projekt att tänka på...men det är himla kul att ha projekt att "grunna" på
      Häls camilla

      Radera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också