lördag 26 januari 2013

Anslagstavla


Idag har jag gjort mitt projekt som jag skrev om igår. Efter att jag har tapetserat och gjort i ordning pysselrum/kontoret ville jag inte hänga upp den fula kork anslagstavlan igen. Den liksom förstörde helheten så jag klädde om den idag och det blev jättebra. Nu hänger den där och passar väldigt bra in i rummet. 


Så här gjorde jag:

1) Tog ett vitt tyg med marginal så det räckte gott runt hela tavlan
2) Spände upp det och häftade fast på baksidan
3) Sedan tog jag vitt band och även där häftade på baksidan
Färdigt



 



Lycka till med ert projekt

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också