fredag 25 januari 2013

Projekt klädd anslagstavla


Nu när jag gjort i ordning mitt pysselrum/kontor så vill jag göra i ordning anslagstavlan. 
Det är en hederlig korktavla som är brun och tänkte mig klä om den i något tyg.

Hittade några förslag på pinterest och även en där man har använt hönsnät som också skulle kunna vara en lösning. I morgon blir det mitt projekt.







Denna anslagstavlan är riktigt snygg och det blir nog en sådan också, men jag får skaffa en träram som jag kan häfta fast höns nätet på. 
Det är så himla kul att ha små projekt på gång..

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. Tavlan med hönsnät var ju jättefin! Den typen gillade jag. Ha en fin helg! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också