måndag 15 juli 2013

Nya tallrikar

Tallrikarna hemma är inte fina längre!! köpte jättefina för ca 1 år sedan i en fin lokal porslinsaffär här i Tanum, men är helt repiga och gråa. Jag är verkligen besviken och vill inte servera någon med dessa längre. Det gnisslar till och med när jag skär maten så det ryser ända in i hjärnan.

Så nu är det slut med detta för jag var på Hedemyrs i Tanum och inköpte mig nya härom dagen. De är snarlika de förra och kostade inte en bråkdel av de tidigare. För 42 kr/st fick jag dessa fina och skulle de bli fula så är det inte hela världen.



 MEN när jag kom hem med dessa så fick de inte plats i köksskåpet för de var någon cm större än de tidigare så jag har fått justera köksluckorna så de inte tar i varje gång jag stänger.

Alltid härligt att få lite nytt till hemmet

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också