onsdag 18 september 2013

Made by Camilla bloggen är återupplivad

Nu har jag öppnat min andra blogg som legat vilande ett bra tag. Där lägger jag ut sådant jag virkat till försäljning till ett riktigt bra pris. 



Jag har även loggan på min hemsida på höger sida så det är bara att klicka in och kolla. Än så länge har jag bara fått ut en ugglemössa och en bulldog mössa. 
Eftersom jag tycker det är så roligt att virka så blir det att man inte kan spara på allt. 

Tänkte först Tradera lite mössor men efter att jag såg hur dåligt det går för andra så kan det lika gärna vara så lägger jag heller ut på Made by Camilla

Men så klart kan ni även beställa mössor av mig, jag tar endast 50 kr + porto så det är billiga mössor.

Trevlig kväll på er

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också