måndag 28 mars 2011

Första inlägget

Detta blir premieren på min nya blogg. Har sedan tidigare www.mamaison.blogg.se men ville bryta ut lite och endast skriva om MINA intressen inom inredning och om vad jag tycker om. Det kan vara allt från vad jag sett i pressen eller ideer som jag själv kommit på.
Anledningen till denna nya blogg är att jag beslutat mig för att gå i kurser inom inredning och design och bli certifierad inredare. Detta skulle vara en dröm för mig.
Känner att det är tid för detta nu och ingen kommer att göra det för mig, utan det handlar om mig själv och skapa nya möjligheter medans man ännu är "ung"
Så jag hoppas ni kommer att vara med mig på denna resa

Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också