lördag 26 mars 2011

Inbjudningskort

Nu har jag beställt inbjudningskort till Emmas studenten. Eftersom jag har så svårt med HTML koder så fick det bli Vistaprint så jag är faktiskt nöjd med utförandet. Sedan kan man ju tycka att 10 st inbjudningskort är lite men tyvärr så är "min" familj inte så stor så det behövdes inte flera.
Kommer att bjuda de närmaste och sedan så några grannar som står vår familj nära.
Det börjar närma sig student och bal så det är bara att ligga i, så jag skall imorron göra färdigt Emmas bal klänning.
Vi har valt att göra om balklänningen som hon hade i 9:an till en fräckare och utmanande stil. Bilder kommer ut i morron på det pågående arbetet.
//camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också