onsdag 30 mars 2011

Vardagsrummet

 Vårt underbara vardagsrum, här har vi soffan som bara är helt underbar. Köpt på EM i ed, bästa köpet någonsin.

Väldigt nöjd överlag med rummet. Det är inte stort men inte heller över möblerat







 Fondväggen får tala för sig själv, här har jag endast en hylla med ljus, det skall inte vara mera på en fondvägg anser jag.





Här ser vi tavlorna som jag beställt genom
Extra Film med bilder på barnen på canvas duk, väldigt snyggt.
Soffa, vägg,tavlor,hyllor och matta är fyrkantiga så ett runt bord behövdes för att runda av rummet.




Stafflilampa som jag själv gjort och är mycket nöjd över.

Maraccechlykta inköpt på GEKÅ´s i Ullared.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också