lördag 25 juni 2011

Linneas skönhetsblogg

Hhaaa!! var inne och kollade Linneas skönhetsblogg idag, har inte varit inne på länge och det har kommit en massa nytt på sidan. Kan inte annat säga att hon är väldigt duktig med sitt bloggande och tar det seriöst. Jag är väldigt stolt över hennes arbete med bloggen och att hon jobbar så mycket på Cajutan som servitös och även tar körlektioner på sina lediga förmiddagar och försöker ha en relation med sin kille Adde på Henån. Känner mig som en curlingmorsa som kör mina tjejer hit och dit så de kan sköta sina intressen och jobb. Hoppas jag får igen det på åldernshöst...eller så slänger de in mig på Hedegården och slänger nyckeln men vi är inte där ännu så jag har mycket att jobba på för att forma mina skönheter...
Så gå in på hennes blogg www.minstil.devote.se och kika själv




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också