fredag 15 juli 2011

Hjääälllp- idetorka

Nu är det helt kört i min hjärna....Vet inte vad jag skall skriva???. Har googlat om sådant jag tycker om men kan liksom inte få ihop något intressant. Jag kan tänka att det har med allt hemma. Det är bilköp som gäller för mina ungdommar och allt cirkulerar runt detta. Så imorron skall vi till Borås och kolla på en volvo s40. På jobbet är det tufft nu!! det är inte att förglömma, man är inte människa när man kommer hem och det tänder på alla stubiner om något är på tok. Jag skulle ju kunna dämpa mig men jag är lugn om jag är ensam hemma efter jobbet men när benny är hemma så har jag vissa krav på saker som inte är allt för svåra som skall vara gjorda. Höga krav men det skulle underlätta mycket om alla 4:a hade hjälp till lika.
Jag borde veta bättre efter nästan 20 år att små barn är små problem och stora barn är stora problem. För de är SANT, SANT ,SANT....
Man kan inte annant än oro:a sig ihjäl varje helg och natt....Bättre att de skaffar lägenhet då har man inte ont av saker man inte vet och att de då måste ta ansvar och allt hänger inte automatiskt på en själv....Vet att jag är MAMMA och jag kan inte sluta oroa mig det ligger i ens natur så är det...

Slut för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också