måndag 25 juli 2011

Linneas lägenhet

Nu har Linnea fått en lägenhet i Uddevalla!!! De ringde idag och meddelade att hon kunde flytta in 1 september. Det är en lägenhet på bottenplan men enl den som bor där är det en fin lägenhet. Nu ville hon flytta ut så fort som möjligt så vi tar över den 15 Augusti. Adde, Linneas pojkvän kommer oxå att bo där och de delar på hyran. Lägenheten är från Uddevallahem och kvarteret Syskrinet och ligger brevid Polisen och skolan så det är väldigt nära. Så nu har jag ett nytt projekt att inreda och jag ser faktiskt fram emot detta. Det finns inte så mycket hemma att inreda så det skall bli roligt. Hoppas bara de tycker det, men Linnea är väldigt noga med inredning så jag vet att jag får lov att ha fria händer....Längtar redan att starta för deras skull, hoppas de också gör det.???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också