måndag 22 augusti 2011

Livet, grekland och annat som spökar i mig

Idag har det varit en bakdag, har gjort 6 limpor grovt och ljust. Nu behöver inte Emma köpa bröd hela veckan vi är i Grekland.
Sedan har jag varit hos Benny Brorson och fått göra avtryck till skoinlägg. Nu kanske min onda höft ger med sig. De tunga stålhätteskorna på jobbet är tunga och gå i och så har de ingen som helst skoinlägg så fötterna tar snabbt stryk. Jag har redan tappat halva stortåns känsel helt och det är inte bra.

Resfeber har jag inte längre och jag tänker inte ens att jag skall åka på Fredag. Det jag är lite rädd för är att jag tar på mig en roll som "reseledare" och jag är rädd att jag gett de som skall vara med på resan en föreställning om att vi skall till "paradiset". För oss är det bara sol och öl/vin för det är ju endast en vecka. Men siv och rustan kanske vill ha det lite lyxigare som typ Alcudia, Mallorca och då blir det deffinitivt inte. Så jag skall försöka att inte ta på mig någon reseledar roll utan de får själva tänka lite.

Men jag har en inre oro som spökar känner jag, och måste knapra piller för det. Mitt hjärta vill hoppa ur kroppen och jag har mycket ont i mellangärdet och jag hoppas att det inte är gallan som spökar oxå. Oron kan jag bedöva men skulle jag få gallanfall på grekland vet jag inte vad jag skall göra men vi får hålla tummarna att det ej sker.

Sedan så skulle jag vilja gå ner typ 3kg men det får gå fort om det skall ske innan fredag...under kan ske men jag jobbar på det. Nu är jag ensam hemma idag, emma jobbar och linnea är i skolan och kommer hem på Torsdag. Då skall Linnea på anställningintervjuv på Torsdag på Sister på Nordby. Detta ser hon framemot att få tjäna lite extra. Men den 6 o 9 sep är det teori och uppkörning och jag håller tummarna på det skall gå bra.
Så nog om mig och mina ideer och plågor
Dax att vila lite trots att solen lyser ute så hösten i luften
Ha en bra dag och krama varandra i trafiken
Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också