söndag 14 augusti 2011

Ressällskap

Jaha nu kan jag meddela att två till skall med till Grekland!! Siv och Rustan, mina svärföräldrar skall med. Satt och surfade igår och såg billiga resor till Kalymnos, Grekland på Ving.no och de var väldigt billiga. Först tänkte jag ett hotell som kostade 1890Nok/pers men när jag väl skulle boka så var den redan såld. Så det blev till att jaga en annan och då blev det till Kalymnos Hotell som är några kvarter bort från oss.

 Den resan kostade 2250Nok/pers men de ville ha den ändå. Nu är dom helt lyriska på Koltrastvägen 48 och ser framemot detta. Har förstått att de dragit sig lite för att åka, pga osäkerhet att åka själva, tappar fokus om de blir stressade. Är väldigt tacksamma om någon hjälper dem med bokning m.m och att de kan slappna av båda två och följa vår ström eller bara vara på hotellet och inte umgås alls med oss.
Så jag hoppas på att få mycket värme, grekisk öl Mythos och ett gott rött grekiskt vin...då är semestern fulländad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också