fredag 12 augusti 2011

Willys goda the

Efter dagens arbetspass och natten gall anfall så blir det då inte något jobb i morron. Jag hade ringt och bett om att få jobba i morron för x-hjälp. Men efter dagens hårda prövningar så blir det inget med det. Har varit öm i magen hela dagen och mått illa. Sedan så på lunchen vågade jag mig inte på middag utan det blev smörgåsar och ett glas te. Bara att få i sig något gjorde gott men snart så var magontet igång men inte som i natt utan endast som ett ömmande bälte rund magen och ryggen.

Så jag skall baka i morron och på söndag ev åka med siv och rustan till Uddevalla så de får se linneas lägenhet. De skulle tycka det vore roligt och så får de sig en tur på köpet och kanske en handling på Willys i uddevalla dit jag skall och köpa the. De har så fantastiskt goda tesorter och så har jag ju köpt mig en telåda så den behöver fyllas upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också