fredag 2 september 2011

Avresedagen från Kalymnos

Nu var sista dagen på Kalymnos här!!!Det har varit en FANTASTISK vecka. För en gång skull så har vi inte farit runt överallt utan bara solat, badat och ätit gott varje kväll. Vi har gått till våra rum vid 10 tiden på kvällen och tatt en öl och läst innan vi lagt oss. En helt avslappnande semester har vi haft.
Benny och "kidzen" hyrde scooter en dag och åkte runt lite men ön är så liten så det går fort att åka runt den.
Själv så gjorde jag klart för alla att jag skall bara ligga och sola och "no more" än det.
Nästa år skall jag göra en resa till i Augusti och köpa en jättebillig resa. Nära till stranden och bara man har säng och tak över huvudet så är det ok.
Det tråkiga är att allt är så dyrt. Det är Euro land nästan alla i Europa så allt blir lika dyrt som att äta ute varje dag i Sverige. Man jämnför hela tiden med Thailand när man handlar här, och det är väll inte rätt men man är så van efter att varit i Thailand tre år i rad. Så jag hoppas det blir Thailand i februari som vi försöker att skrapa ihop pengar till. Det blir till att äta nudlar ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också