torsdag 22 september 2011

Medarbetarsamtal

Idag hade jag medarbetarsamtal med chefen på jobbet. Det var ju ett mindre möte där han ville lära känna oss bättre eftersom han är ny. Jag var laddad till tänderna och skrivit 3 a fyra sidor om allt. Han var imponerad att jag lagt ner energi på detta mötet. Därefter frågade jag om han ville ha kopia på allt jag skrivit så han fick det. Där är en del negativa saker men väldigt mycket positivt.
Blev lite besviken över att lade tyngd på min fråvaro på samma sätt som Martin och jag förklarade allt för honom och han verkade nöjd med det. Däremot var jag inte nöjd med mig själv. Jag tycker jag har bättrat min sjukfrånvaro med väldigt många procent. Men så verkade det inte va!! De andra som varit hos honom har tagit samtalet med en klackspark, men jag tar det väldigt allvarligt och tar kritik hårt men efter någon dag brukar det rinna av mig.
Han verkade inte vilja att jag jobbade mer än det jag har nu 50% och om jag också skall ha den fackliga biten och det måste läggas en hel tid till utbildning och detta får jag ju också betalt för så jag får acceptera detta. Men jag vill i allafall jobba 3 dagar/v...vi får se vad det blir.
Sedan så lär det inte bli någon större förändring på lönen, så det är bara att tugga på och vara glad. Han ville att jag skulle få mera utbildning och även mera stöd från chefen, för av personalen har jag 100% stöd i alla lägen och det är jag mycket stolt över att ha ett så gott gäng att arbeta med....Så nu har jag hävt ur mig och bara att jobba vidare och man kan inte göra mer än sitt bästa jag måste se det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också