tisdag 4 oktober 2011

Besöksräknaren

Alltså jag blir tokig. Här sitter man timvis för att få ordning på bloggen, men besöksräknaren vill inte visa sig för de som läser bloggen utan syns endast till mig som är inloggad. Denna har jag hämtat på bloggers egna Gadget men vill inte funka. Så till min dotter kommer hem och vi får grejsa lite med det hoppas det skall bli synligt för er. Man kan ju hämta ner besökräknare men då börjar den från noll och det vill jag inte.  Eller vet någon annan hur jag skall göra så meddela mig gärna.
Men 3275 st har varit inne på bloggen så jag är nöjd...200 av dem de senaste 2 dagarna. Ju mer man skriver ju fler träffar blir det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också