tisdag 18 oktober 2011

Maria Montazami


Man kan tycka vad man vill om Maria Montazami men stil och attityd har hon. Det är hennes ljusa hårsvall, glada leende och galna citat och kommentarer som gör henne så charmig. Hennes dialekt svensk-amerikansk gör det ännu charmigare. När jag fick höra hennes mamma prata så kunde jag inte höra skillnaden på dem, de har så lika röster.

 Marias reklamsnuttar för resebolaget är för härliga och roliga så man går och härmar henne och då har ju reklammakaren lyckats med att få rätt person till reklamannonsen, så är det ju. Man har lyckats förknippa Marias glamorösa liv med en lyxig upplevelse på just det resebolaget.
Linnea min dotter var på Globen för ett tag sedan och fick se Maria när hon var där och minglade. Sedan är hennes hem kanske inte direkt min stil men det är verkligen hennes så passar så bra in där med sina tofsar. Så hon kan igenteligen ha ett eget program och inte med de andra fånarna till hemmafruar och hon jobbar ju hårt med sitt företag och collektion.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också