torsdag 6 oktober 2011

Tankar om arbetsdagen

Nu är det torsdag morron kvart över sju. Innan jag lade mig i går kväll så tänkte jag många tankar om vad jag skulle göra på jobbet idag, som tex ta upp saker som kommer upp ang den nya ledningen. Men nu på morronen så känner jag att jag nog får hålla mig tillbaka. Fast jag är ju en person som går rätt på och det kan ju i många lägen inte vara det bästa men det är då jag är mest triggad.
Får känna in läget idag när jag kommer till jobbet, och handla därefter. När det gäller jobbet i säg så känner jag mig glad och positiv och frågade chefen igår om jag kunde få gå några kurser och vilka han tyckte var mest nödvändiga. Och då var det Meny o matkultur och varmrätter då på kursgården på Skarpö i stockholm. Om jag får åka denna gången så är jag nog mera förberedd än förra gången. Då var det en mardröms resa och jag mådde psykiskt dåligt och ville aldrig åka igen. Det kommer nog att bli en del resor nu när jag skall gå kurser som SPF ombud /
Jag hoppas att allt det jag går och grubblar på om jobbet att det löser sig själv utan att jag behöver bli inblandad...håll tummarna för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också