torsdag 27 oktober 2011

Väntar på samtal från VC

Min förkylning börjar att ge med sig men inte på långa vägar...sedan så har jag ont i nacken när jag skall lyfta saker in och ur hyllor och böja nacken fram och bakåt gör det ont i såret och stramar. Så jag har ringt VC så de får sjukskriva mig i två dagar så jag får friskna till mera. Igår var jag så orkeslös att jag sov två gånger under dagen. Men så klart så vaknade jag väldigt tidigt i morse, pga musmarathon på vinden och att jag fått sovit nog detta dygnet. Nu får vi väll se om de kan hjälpa mig på VC men hoppas jag de kan göra. Annars får jag åka till jobbet och bara sitta och göra inget, och det är ju föga roligt. We will see....de ringer om 5 minuter..

tjingelingggg   camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också