fredag 4 november 2011

Alla helgonahelgen

Imorron är det allahelgona och jag skall idag tända ljusen på gravarna innan jag börjar jobbet. Gjorde iordning här i veckan och det blev riktigt bra. Förrutom att på min mamma och pappas grav så får jag bara göra iordning på mammas sida. Min farmor vill inte att någon skall göra på hennes son sida förutom hon. Ni kan väll själv räkna ut vad för j.....a k....ing hon är och alltid varit. Men men jag är nöjd och det blir nog ingen tur dit i morron när kören sjunger, jag åker istället tidigare på dagen till mormor och hälsar på henne. Jag har inte träffat henne på hur lång tid som helst.
Sedan så blir det en lugn helg för oss och jag skall jobba med min distanskurs, så jag blir färdig med uppg1-3 sedan är det flera dagar till nästa så man kan lägga ifrån sig det lite.
Här är bild på min mosters sten, väldigt fint....nu måste jag åka...tjabaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också