söndag 27 november 2011

Deppiga dagar...

Idag har det varit en deppig dag för mig. Tänkt mycket på Nisse som vi fick avliva i veckan och mina humörssvängningar som jag haft. Ena dagen känns det som ett rätt beslut medans den andra dagen tvivlar fast jag vet att han hade bara några dagar kvar.
Sedan så vill min läkare att jag skall vara sjukskriven men jag börjar ändå att jobba nu i veckan. Hoppas det skall gå bra, har varit borta en vecka nu och känner att jag behöver komma tillbaka till kompisarna.
Veckan där på igen så åker jag till Stockholm på kurs för systembolaget "smak och sensorik" i tre dagar. Det är några år sedan jag var där men då fick jag tyvärr negativ upplevelse av det och hoppas att det blir annolunda denna gången.
Så håll tummarna att dagarna blir positiva och att jag inte ryker ner i golvet för minsta lilla motgång. Men med förkylningen som inte vill ge sig så är chansen att jag åker på en rejäl förkylning stor men peppar peppar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också