söndag 11 december 2011

Infektion i operationssåret

Nu har jag antagligen fått en infektion i operationsärret. Det är en stor kula och så värker det ut i hela höger axel och ut i nacken. Så i morron skall jag ringa kirurgen och så har jag en tid hos distriktsköterskan vid elva tiden så dom får väll bedömma vad som skall göras.
Som det är nu så blir det inget arbeta på ett tag till, och julbordet får jag se om jag orkar för det suger energi att ha ont hela tiden och ärret stramar som f...n...
Så imorron får jag hoppas någon läkare tar tag i detta och öppnar såret och gör rent och få lite pencillin så infektionen inte sprider sig.
Ha de....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också