söndag 25 december 2011

Inreda gästrum

Imorron blir det färd till IKEA, vi måste rasta oss efter att suttit i soffan i några dagar. Sedan så behöver jag lite inspiration till inredning hemma. Linnea har gett besked att hon ev inte kommer att flytta hem efter skolan och att jag då får inreda hennes rum som jag vill, bara det finns gästbädd så hon och adde kan sova över ibland.
Det skall ju inte vara något problem så jag skall se vad jag hittar i textilier och annat som kan fylla ut hålet efter att hon tagit med sig det mesta till sin lägenhet förutom sängen.

För att inte göra det så kostsamt så får sängen stå kvar och tapeter vara kvar och även garderoben. Men jag skall väll se till att ordna något. Det kommer nog att gå i brunt, vitt och ljus rosa. Kanske ni tycker det låter knäppt men jag skall visa ungefär färgskalan på några bilder nedan.


 Bilden nedan är rummet innan linnea flyttade till Uddevalla, så jag skall försöka och göra mitt bästa och inreda detta till ett mysigt och avslappnande gästrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också