tisdag 6 december 2011

Operation

Idag ringde de från kirurgen i Strömstad att jag skall operera bort min knöl i nacken i morron. Hon meddelade att det är en tumör och godartad vad de vet nu. Men den kan komma tillbaka på samma ställe igen och då kan det vara både godartad och elak men sannolikheten är väll rätt liten att den blir elakartad..det anser jag alltså.

Så kl 13.30 skall jag vara på sjukhuset och Emma kör mig ifall jag skulle vara lite stel och yr. De gör en lokalbedövning så jag skall inte sövas. Tur är väll det för jag är väldigt förkyld och då hade de säker skjutit upp allt tillsvidare och det hade jag inte orkat. Sedan så vill jag ha bort den före jul och att allt är läkt innan resan till Thailand i februari så det inte blir infekterat.

Så ni får bilder i morron på eländet..tjabazzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också