torsdag 8 december 2011

Salong Onyx



I tisdags var jag och klippte mig på salong Onyx i Grebbestad, och då fick jag vara med i en utlottning av ett paket med exklusiva hårprodukter. Så idag torsdag så ringer de och berättar att JAG vann och får mina vinster nästa gång jag skall klippa mig i janurari.
Jag blev så himla glad, jag har aldrig vunnit något inte ens en grytlapp av PRO så detta var en trevlig överraskning. Ännu exklusivare och uppskattat blir det när de ringer och frågar hur det går med mig och min operation och sedan nämner att jag vunnit, det var riktigt roligt och uppskattat. Detta kallar jag god servic och att de har det goda kundmötet i fokus i allt de gör. Så TACK Onyx detta var sköj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också