söndag 4 december 2011

Shopping - och tankar om veckan..

Idag har jag och Linnea varit och julhandlat de sist julklapparna, jag hade sagt att allt var köpt men så blev det några kronor över och då fick Linnea vara med som smakråd och bestämma själv vad hon ville ha. Det blir ju ingen överraskning men då blir det inte liggandes aldrig använt som tidigare år. Vi var på Nordby när det öppnade i morse och det gick faktiskt riktigt fort och nöjd med köpen. Jag själv köpte 2 bh:ar och en top som jag ville ha.
Sedan åkte vi hem och lagade mat och hjälpte linnea med granen in i bilen och sedan var det för henne att åka till pruttevalla igen. Men till helgen kommer hon och då fyller Benny år så hon får vara här och fira honom.
Jag kommer som sagt tillbaka från stockholm på fredag kväll och sedan tidigt lördag börjar jag jobba igen så det blir hektiska dagar. Hoppas bara nu att stocholmsresan blir bra, men jag är mentalt inställd på att det blir väldigt jobbiga dagar med korvstoppning och man kommer vara helt förvirrad av alla provningar m.m.
Men är det så så kan jag skylla på influensa eller illa mående om jag behöver vila lite. Va fan man kan inte alltid vara på topp och jag är nog inte den förste som skulle göra det. Så jag kommer att ta lite kort och lägga ut så ni får se hur jag har det. Tjabazzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också