tisdag 13 december 2011

Till kirurgen för undersökning

Jaha nu sitter jag här och inväntar att kl skall bli ca halv åtta, jag skall till kirurgen i strömstad så de får titta på min axel som gör jävligt ont efter operationen. Jag hoppas de ger mig en ordentlig sjukskrivning så jag kan börja jobba igen frisk och kry och mycket energi.
Men som sagt så har jag inte större förväntning på att de kommer att ske, men jag kan ju inte göra något annat jobb utan att det är tungt och smärtsamt.
Jag har faktiskt inte jobbat mer än 2 dagar i dec det har bara varit sjukskrivningar i alla former och detta är det sämsta arbetsåret någonsin men man skall väll ha det oxå. Nu hoppas jag att 2012 kommer att bli ett bättre och hälsosammar liv än detta året. Så håll tummarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också