tisdag 10 januari 2012

Är anti jobb, chef och sjukhus....

Idag vaknade jag kl 5.45 och var klarvaken, satte på kaffe och läste tidningen i sängen. Sedan var det handla m.m. Efter detta satte jag igång och bakade 4 äppelkakor och 2 banankakor med choklad. Kände att jag var på topp.

 Så hämtade jag in posten och där låg en kallelse till Kirurgen på Sahlgrenska som jag skall till på måndag 16 januari. Detta slog ner mig lite, varför skall jag dit? fick reda på härom dagen att jag skulle ta bort mer av tumören men det kunde vi ta efter Thailandresan.

Nu ringde jag in och hörde och då var det läkaren på NÄL som remiterat mig till Göteborg och att de får ta bort resterande tumör. Jag känner innerst inne att det inte är cancer men när man inte informerar mig om läget och att någon annan också skall kolla mig så blir man ju orolig och ängslig. Jaja det skall nog bli bra detta.

 Sedan så hade jag bokat mig på 3 kurser för systembolaget under våren...enligt Alex så var det så bra att jag engagerade mig och lönen blir därefter bla, bla, bla...och nu i kväll så ser jag att han nekat mig alla kurser, nej detta var sista gången jag engagerade mig och vill han ha bort mig så får han allt ta mig fan säga upp mig.

Sånt jävla mygel grejar jag inte, visst jag sitter som förtroendevald på jobbet/unionen men nu orkar jag inte bry mig om det heller ingen bryr sig ju om mig..så what a hell....jävla bolag. Så nu glömmer vi det och går vidare och jag skall gå in i en antialex tid nu känner jag....anti,anti,anti.......ugggg!!!!!
Tjiniglinnnnngggggf och nu var jag glad igen..
kram camilla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också