måndag 30 januari 2012

Emma åker med till Thailand

Idag när jag kom hem vid halv nio tiden satte jag mig direkt vid datan och började kolla in flygpriser till Thailand på Turkiish airline och det gjorde jag oxå i morse men då var priserna lite högre. Men som sagt så hittade jag en resa där hon kunde åka med oss hela resan T o R. Priset blev 6890kr och jag betalade direkt. Kunde ju chansa med att få ner priset med 1000 kr i morron men då kanske det inte finns på samma flight och det vill hon inte. Så nu blir det att hitta boende till henne men det är ju det minsta problemet...det skall bli kul att ha med henne...
Tjhooo. here we come...
Kramizzzzzz camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också