lördag 14 januari 2012

Martin kom tillbaka till oss på systembolaget.

Går dagen på jobbet var över förväntan okej...men i min själ så saknar jag verkligen Martin Englund vår förre chef. Kan inte förlika mig med att han lämnade oss och började jobba i Grebbestad. Alex vår nya chef är säkert bra, men inget går upp mot Martin. Martin har i alla fall humor, själ, hjärta och hjärna och vi andra tog han för givet och fattade inte förrän han slutade.

Så nu på morgonen skrev jag om lite av texten "snälla, snälla lämna mig inte här" av Carolina af ugglas, och skickade den till Martin...hoppas han blir glad och inte missförstår mig...


Snälla, snälla Martin kom till oss!!

Snälla, snälla, snälla, snälla 
Martin vi ber dig, snälla, snälla, snälla, snälla 
Kom tillbaka till oss nu
För vi behöver dig ju

Ja, så snälla, snälla, snälla, Martin
Ja, lyssna, snälla, snälla, snälla
Ja, vi vet att det är lågt att be 
Men vi skiter i det

Ja, för i höstas när du gick
I sista blicken som vi fick 
vi kunde se - ja, vi kunde se 
Vi såg du var på väg till ett annat jobb.
Bort från oss

Så snälla, snälla, snälla, Martin 
vi säger snälla Martin, kom tillbaka till oss nu
 Ja, ditt hjärta och humor fattas oss
vi vill ha tillbaka vår boss

Så snälla, Martin hjälp oss fatta, hjälp oss orka att förstå 
Ja, vi ångrar oss så, som har fått dig att gå
Ja, för det är väl så

Och vi hatar, ja, att vi vet 
Ja, vi vet - ja, vi vet du kommer ge 
Allt du gav, ja - ja, allt du gav till oss
Ja, allt det där vi fick, till dom i G-stad
Och inte till oss.

Kom hem Martin till oss på 44:an.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också