söndag 8 januari 2012

Ombokning av Thailandresa

Har en tid funderat på att resan i februari till Thailand kändes för kort med 14dagar. Förra året var vi borta 18 dagar och vill faktiskt göra samma denna gången. Så jag mailade researrangören om det gick att boka, om det fanns platser på planet. Fick svar att de tog ca 1000kr för ändra biljett om det fanns liknande resa. Så imorron blir det att ringa och kolla om det finns ledigt flygstol och vad detta kommer att kosta. Vi hade velat åka den 23 februari - 12 mars. Jag hoppas jag har tur imorron och att summan inte blir för stor annars så får vi åka som planerat...håll nu tummarna att det går bra... JAG VILL TILL VÄRMEN NUUUUUUUU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också