onsdag 15 februari 2012

Ford Kuga - drömbilen är snart vår...

Jag och Benny har en tid funderat på hur vi skall göra med vår bilgård...alltså vi har två stora nya bilar och vi behöver bara en ny och en mindre bil när det kniper.

Vi vart överrens sedan tidigare att den gula Ford Mondeo kombi skulle säljas och vi har kvar den svarta forden. Men efter idag och varit på Ford och sett min drömbil Ford Kuga och en vit sådan så har vi bestämt att sälja båda våra bilar och lägga pengarna på en sådan och sedan köpa en liten billig skit bil fram igenom.  Så imorgon skall vi provköra den och priset är inte helt fel heller 200 000kr och är en 2010 som gått 7000mil. Den är så j.....a snygg och underbar att jag längtar så att få köra den.

På tisdag har jag tid hos banken om hur vi skall göra med lånen m.m för vi får få ett lånelöfte och ha det som handpenning för vi hinner inte att sälja bilarna innan vi åker till Thailand till veckan. Men sedan så j...ar så skall här köras. Är det något jag gillar är det fint hem och vackra bilar med mycket körglädje...och så klar mitt hår som jag är noga med...
Vi har ju inga huslån så därför unnar vi oss nice bilar imellan åt och nu är det ett sådant tillfälle som inte får slippa mellan fingrarna det säger jag bara.
Nu har jag mycket att se framemot...tjhohoooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också