onsdag 8 februari 2012

Morgon surr

Sitter här kvart i sex på morronen och dricker min andra kopp med kaffe. Det är tidigt skift denna veckan men jag slutar ju dock kvart över fyra och det är skönt.

Idag efter jobbet blir det direkt till optikern för jag skall få läsglasögon. Min syn har det senaste blivit helt kass pga stress och ev att nerverna i nacken där jag opererade mig har gjort att ögonen har slöat ner sig och är tröga mellan långt och kort avstånd. Nu kostade dessa inte mera än 800 kr och då bara glas för bågar har jag sedan tidigare.

Sen blir det till West Coust Fitness med Emma för de anställda på nordby har fått erbjudandande att gymma och sola för 99kr /mån  som är ett fantastiskt lågt pris får jag säga. Vi bet 299kr/mån pga erbjudande men annars är det 399kr per månad så här kan hon passa på om hon vill sola m.m

Nej nog med morron surr nu måste jag borsta gaddarna och kolla makeupen...have a nice day...
camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också