måndag 30 april 2012

Det blev inte nytt kök NU

Idag så mailade jag köksgiganten lite mått som de önskade, men när jag fick svar så hade de ytterligare något att berätta. Det var att de hade räknat fel på offerten och inte fått med lådfronterna, så vi tänkte att inom ca 2000kr är väll ok men tyvärr så var det mycket mera. Så istället för 6500kr så blev det över 10000kr och eftersom jag är arbetslös from idag så vill jag inte satsa 2 hyror till detta. Nu har vi en buffert men vi vet ju inte hur länge den skall tas av och jag har ju som sagt ett stort förtroende för att få nytt jobb snart. Så, så fort jag får något positivt besked om jobb så gör vi en ny beställning av luckor och de vi har idag är inte helt illa.
Så illa ser inte köket ut utan vi behåller det ett tag till, och så hoppas vi på att jag får jobb snart och kan jobba upp bufferten så vi kan köpa köket med högblanka luckor som vi så gärna vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också