lördag 14 april 2012

klädinköp

Jag kan säga en sak = JAG HAR INGA KLÄDER...GÅR MED RUMPAN BAR.. Alltså det är helt tomt i garderoben och jag har den senaste tiden röjt allt som är över 3år gammalt och då blev det inget kvar.
Så nu går jag i svarta 3/4 byxor från thailand och gamla leggings och svart kjol. Sedan så har jag under tiden jag varit sjuk inte orkat bry mig vad jag klär mig, bara det är mjukt och skönt.

Så på måndag när alla jobbar och går i skolan skall jag åka till Torp och shoppa, och då MEGA SHOPPA.
Det skall brännas flera tusen och jävlar om jag inte kommer hem nöjd. Det skall köpas leggings, byxor, tunikor, linnen, trosor och bh...you name it.

Skall köpa kläder till studenten och kläder som är snygga till vardag och fest och inte för glammit eller gammalt. För kärring vill jag inte vara även om jag känner mig som en nu. Man har fettat till sig och man är 42 år men ändå ung i sinnet. Ett klädes märke som jag älskar är Cream men det är så dyrt. Så jag skall leta efter shabby chic kläder som är i ledig stil och snygga.

Men jag skall även ha jeans legging och långa tröjor och convers det är snyggt så lite sådant får man sticka imellan. Helgen därefter skall jag ta med Benny så han får handla kläder och då skall jag bara ge min tid till honom så han hittar lite kläder så han blir nöjd i några år.

savittjagvetblogg.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också