måndag 2 april 2012

Vårröj

Nu har jag fått mycket energi och börjat gå lös på allt hemma. I helgen började jag att gå lös på garderoben/kontoret och gått igenom varenda pärm och pennfack m.m.
Så jag fick även köpt nya förvaringskorgar och vinter saker lade jag i vacumpåsar och fått undan det.

Är det något jag är noga med så är det att ha det organiserat allt skall ha sin plats. Besökare skall kunna komma hem och öppna stängda dörrar utan att bli överfallen av något eller få en chock, och det är bra Feng shui för en själv oxå.

Dessa vacumpåsar har jag köpt på Rusta och är 60x80cm och rymmer en massa. Kostar 19.90kr


Dessa rymliga korgar köpte jag på Happy Price för 20 kr st, billigt och väldigt praktiskt/snyggt

Här åker en del av kläderna till insamling och annat skräp slängas..röj,röj..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också