torsdag 3 maj 2012

Nytt jobb

Idag ringde de från SPG Sale Partner Group som jag har sökt jobb hos. Kvinnan som ringde var jätte trevlig och efter samtalet så sa hon att jag fick jobbet. Hon tyckte att jag hade tänket med exponering av varor och jag var trevlig. Så imorron kl 8.30 skall vi träffas på Mc Donald och snacka lite och även gå igenom löner och kläder

Jobbet jag fått är att åka runt i butiker i Strömstad och nordby och sätta upp kampanje varor mm för Marabou och till och börja med Tisdag-onsdag under sommaren och så undrade hon om jag vill jobba mera och då ev jobba med Pringels och tvättmedel. Så detta jobb tror jag blir omväxlande och roligt och inte alls så utsatt för de norska kunderna som jag var på systembolaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också