tisdag 19 juni 2012

Dax för träning ...igen...

Igår fick jag ett ryck att nu måste det bli ändring på figuren. Så efter att suttit och grunnat på detta gick jag ner till West Coast Fitness i Tanum och tecknade ett abonnemang på ett år. Nu hade de drive på 99kr/mån juni, juli och augusti och därefter 399kr/mån.

Så nu finns det inga ursäkter längre och mitt jobbschema är ju toppen eftersom jag inte börjar förrän mellan 12 och 15 så då är det bara att träna på morgonen.
När jag jobbade på systembolaget så blev det aldrig tid till träning och efter jobbet så ville mina fötter DÖÖÖÖÖ så därför tappade jag sugen.

Så nu hoppas jag att detta håller i sig och att jag verkligen kommer att gå ner i vikt och det vet jag att jag kommer att göra. För min kropp kommer att få en chock nu och får säkert en jävla massa träningsvärk men det får gå.

Skall börja med löpning och cykel och lite övningar för ben och mage det får räcka under sommaren och förhoppningsvis lite bättre och effektivare träning till hösten när kroppen har kommit in i träningen. Så håll tummarna att jag inte slänger bort pengarna på att ligga i soffan...tjabazzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också