torsdag 14 juni 2012

Fick jobbet på Cubus..

Igår blev jag sååååå glad!! jag fick jobbet på Cubus på Nordby som jag sökt. Så klart var det många som sökte och de valde mig. Det känns verkligen bra att få chansen att få jobba med något helt annat än vad jag tidigare har gjort. Det skall bli en utmaning och så blir det lättare jobb än tidigare. Hoppas jag inte behöver jobba mera än 75% för det får räcka känner jag men så klart så får jag vara öppen för att jobba mycket under sommaren och det behöver jag. Det är inte fett i plånboken och skall vi då åka till London och Thailand så måste det rulla in pengar så klart.
Så imorgon fredag skall jag på personalmöte kl 8 på morronen och då även få schemat inför sommaren.
Tjhohoooooo hoppas nu detta blir bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också