tisdag 12 juni 2012

Puma Bodytrain

Var idag på den nya sportshopen i Grebbestad. Gick bland skorna och fick se ett par toningskor. Det är sådana som är runda under. Satte på mig dem och HERREGUD så sköna. De är inte så runda som masaiskor utan alldeles lagom och är sådana som "trimmar rumpan" tror jag.
Det var Puma Body train skor och innesulan kändes som memoryskum som liksom formade sig efter foten direkt när man tog på sig dem. Nu kostade dessa 898 kr och var lite dyrt för mig. Men väl hemma och jag fick googlat på dem så hittade jag dem på www.sportamore.se med rabatt och fraktfritt 539kr...riktigt nice price. Så om några dagar hoppas jag de landar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också