lördag 16 juni 2012

Tankar om jobbet

Jag är så himla glad över att fått jobb på Cubus på Nordby. Hoppas bara att jag gör bra ifrån mig och att allt går bra i sommar. Det är rätt coolt att få jobba i en klädesaffär och det skall bli så himla kul. Nu är det några veckor kvar och jag får ta detta som semester. Så till veckan blir det midsommar och det skall handlas mat och dricka. Nu skall tjejerna jobba men skall i allafall göra något extra till dom.
Annars har jag suttit med Emma, jag, Linnea och Addes schema och lagt in alla på ett gemensamt schema så jag ser hur vi jobbar och om jag kan samåka med någon.
Skall ta buss till jobbet för det är det billigaste sättet att resa och att vi inte behöver ha tre bilar som kör så långt varje dag.
Nu har jag fått snackat av mig lite och jag skall ta något och käka innan jag går och lägger mig.
Seeeee youuuuu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också