onsdag 11 juli 2012

Tidsbrist.

Nu är det sommar och man tror att man skall ligga och ha det skönt och vila. Men icke sa nicke!! Hinner inte ens med att gå in på datorn om dagarna, utan nu när jag har fått jobb på Cubus så krymper min dygnstid med väldigt många timmar.
Jag försöker att träna 5ggr i veckan på morgonen och sedan jobbar jag ca 4dagar i veckan. Växthuset är överfullt med växter som skall skötas. Har ingen bil utan jag får låna barnens för Benny har bilen denna veckan till Norge. Så det blir till att cykla överallt.

Vi har ju valt att bara ha en bil för att det blir så dyrt med en till och så har barnen var sin bil och vi jobbar på samma arbetsplats så därför försöker vi att samåka så mycket som möjligt.
Men är det inte detta så skall man handla, städa och så måste jag åka och hälsa på mormor för det har jag inte gjort på snart två månader. Fy skäms på mig!!!!!
Jag känner mig faktiskt stressad, men så klart när man är på en ny arbetsplats och allt är nytt så blir det så innan man kommit in i rutinerna.

Sedan så ringer de varje dag och vill att man jobbar men det får vara någon måtta på det, så jag jobbar max 4 dagar i veckan för att orka med.
Så har blir det inget med att uppdatera bloggen under sommaren som jag trott utan det får bli som det blir. Jag har en massa saker i huvudet men får inte ner det pga tidsbrist så, så är det...have a nice day jag skall iallafall ha det...Tjabazzzzzzzzzzcamilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också