måndag 13 augusti 2012

Äntligen a-kassa igen...

Äntligen har min karens på a-kassan släppt, efter att jag sade upp mig på Systembolaget i mars. Det har varit en sådan kaos med papper och papper till en förbannelse. Jag visste ju att jag skulle bli avstängd pga av min uppsägning. Så sedan i april har jag inte haft en krona i inkomst och det börja suga nu.

Men så i fredags så ringde jag a-kassan och fick till svar att beslut skulle ske samma dag. Så idag när jag kollar mailen så har jag fått en betald dag, så nu är karenser och allt löst för denna gången.

Men under tiden har jag ju jobbat en månad på Cubus och åter igen sagt upp mig men då från en semesterextra och hoppas nu inte bli straffad igen för de 5 timmar/vecka som jag var skriven på under augusti månad.

Jag ber till gudarna att de har överseende och låter mig få a-kassa så jag får in pengar och kan "leva" igen.
Så jag är glad idag och imorgon får vi se?för vem vet vad man får i postlådan i morgon?
Ha de gött...
camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också