fredag 31 augusti 2012

Besök hos en god vän

Idag var jag hos en vän som jag inte varit på besök på många år. Hon flyttade till sin närvarande lägenhet för flera år sedan men jag har varit en urkass vän och inte varit och hälsat på. Men så idag var jag och besökte henne och det var riktigt roligt. Man är så avslappnad i hennes närvaro och man behöver inte bevisa något utan man är som man är...
Men hennes lägenhet slog rekord..gud så fin utsikt hon hade över hela Strömstad. Dessa bilder är från hennes balkong och ni kan inte säga annat att man blir tagen. Det är som stora vackra fotografier när man stod där, tänk en kväll med gott vin, solen går ner och i vänners lag eller helt ensam och njuta av detta...Helt fantastiskt.

Lägenheten hon har är en vindslägenhet med tak fönster och så finns en gammal öppen murad spis i vardagsrummet. Den är ur funktion pga ålder men det gav en sådan mysfaktor som inte går att köpa för pengar. Som sagt detta var en lägenhet som en livsnjutare skall bo i och njuta av livets goda...Så varsågoda och njut av bilderna. 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också