tisdag 14 augusti 2012

Till Stockholm - eller inte!!

Nu har Linnea gått och fått scen skräck och prestationsångest över att delta på Blogawards tillställningen i September i Stockholm. Hon känner att hon inte vill dit och nu har jag bokat hotell och allt. Jag bokade genom
www.booking.com och här har jag bokat flera gånger men denna gången så klickade jag på fel ruta och kan nu inte avboka bokningen utan måste då betala hela priset.

Men jag har nu mailat hotellet och se om de kan hjälpa mig annars så får vi åka ändå och då åka runt i Stockholm och se oss omkring och strunta i tillställningen.
Benny har aldrig varit i Stockholm så det kan ju vara kul för honom oxå så klart.
Typiskt nu när jag har köpt nya kläder och allt.
Jag hoppas så klart att vi åker ändå om så bara Benny och jag och få en weekend tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också