lördag 22 september 2012

Stötte på Ernst Billgren

Sitter här på Hotellrummet och ser på Svt1 där de intervjuar Helena Billgren om hennes konst. Det var igår som vi gick på stan och helt plötsligt står Ernst billgren helt framför mig. Det är ju lite märkligt att ena stunden träffar man på den ena och sedan ser man ett program med den andra.
Andra är ju säker vana att träffa på kända och offentliga personer men vi som kommer från västkusten och andra delar av landet så blir det liksom "kolla där, där är han där, du vet vem jag menar, han som är konstnär du vet???" så först när jag kom hem och googlade så fann jag namnet...
Så nu har man varit inne och kollat lite om honom så man lär sig ju alltid något med att forska lite i kändisar och vad de håller på med.
Detta är ju bara en parentes men ändå intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också